.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار اساتيد دانشگاه با نماينده ولي فقيه در مازندران
  ديدار اساتيد دانشگاه با نماينده ولي فقيه در مازندران

نمايندگان مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، رؤسا و اساتيد دانشگاه و مراكز آموزش عالي مازندران با نماينده ولي فقيه اين استان ديدار كردند.

آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه شهرستان ساري در اين ديدار كه به مناسبت دهه فجر و آغاز اتحاديه مراكز آموزش عالي استان صبح امروز 21 بهمن در دفتر نمايندگي ولي فقيه اين استان برگزار شد، گفت: انقلاب ما، انقلاب قدسي و آسماني بود و شكي در آن نيست كه انقلاب ما در مقايسه با ساير انقلاب ها متمايز است.

وي اظهار داشت: انقلاب ما، انقلابي با محتواي مكتب اسلام و انقلابي مكتبي است زيرا اين انقلاب برگرفته از بعثت پيامبر اكرم (ص)، غدير امام علي (ع) و عاشوراي امام حسين (ع) است.

آيت الله طبرسي با اشاره به شخصيت حضرت اما خميني (ره) ادامه داد: دشمنان اسلام و ايران اسلامي در توجيه شخصيت حضرت امام خمين (ره) و انقلاب اسلامي ايران، وي را شخصيت مذهبي دانستند زيرا ادبيات امام خميني (ره) و كلماتي چون طاغوت، محروم و شيطان بر گرفته از قران و كلام وحي است.

وي در پايان به اهميت حضرت امام خميني (ره) به دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي اشاره كرد و گفت: حضرت امام خميني (ره) براي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي به اندازه حوزه هاي علميه ارزش قائل بودند و اعتقاد داشتند كه جامعه وقتي اصلاح مي شود كه هر دو گره يعني دانشگاه ها و حوزه ها سالم باشند زيرا متفكران در حوزه ها و دانشگاه هاجمع مي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.